flytterengøring | Danmarksflyttemand

Vilkår, betingelser & persondatapolitik

Som flyttefirma i Danmark, og vores afdeling i København og Fyn, kan vi varetage opgaver på både Sjælland og overbroen hele vejen til Jylland.

Indhent tilbud på flytning Kontakt os

Vilkår & betingelser

Danmarks Flyttemand ApS
I det nedenstående benævnt kaldes DF.

Kunden
Ved kunden skal det forstås at ejeren respektive den, der på ejers vegne er bemyndiget til at bestille flytning og/eller transport.

Få lageropbevaret dit indbo
Hvis der går en uge eller en måned imellem, at du fraflytter din gamle bolig og overtager din nye bolig, kan vi også være behjælpelige med lageropbevaring. Vores flyttemand afhenter dit indbo fra din gamle adresse, kører det til et lagerhal og opbevarer det dér i den ønskede periode, hvorefter vi igen pakker det og fragter det til din nye adresse. Det bliver ikke nemmere.

Persondatapolitik

Denne privatlivspolitik beskriver, hvorledes vi indsamler og behandler dine personoplysninger. Din integritet er vigtig for os, og vi ønsker, at du altid skal føle dig tryg, når du overlader dine personoplysninger til os. Vi vil i denne privatlivspolitik forklare, hvilke personoplysninger vi behandler om dig, når du besøger vores hjemmeside, eller indsender personfølsomt data, f.eks. i forbindelse med bestilling af et tilbud, søge job eller andet.

1. DATAANSVARLIG
Den juridiske enhed, som er ansvarlig for behandlingen af dine personoplysninger er:
Danmarks Flyttemand ApS
Telefon: +45 20 54 54 54
E-mail: info@danmarksflyttemand.dk
CVR.nr: 37901261

2. BRUG AF PERSONOPLYSNINGER
Vi bruger dine personoplysninger til følgende formal:

  1. Levering af ydelser: Personoplysninger anvendes for at kunne levere de ønskede ydelser, f.eks. i forbindelse med flytning og for på bedste måde at kunne servicere dig og kommunikere med dig.
  2. Support: Personoplysninger anvendes i forbindelse med supportsager.
  3. Regnskab: Personoplysninger anvendes i forbindelse med faktureringer og ordrebehandling.
  4. Job: Personoplysninger anvendes i forbindelse med jobansøgning og ansættelse.

3. KATEGORIER AF PERSONOPLYSNINGER
Vi kan blandt andet indsamle og behandle følgende oplysninger om dig til følgende formål:

  1. Levering af ydelser: Navn, adresse, e-mail, telefon, bankoplysninger.
  2. Support: Navn, adresse, e-mail, telefon, bankoplysninger.
  3. Regnskab: Navn, adresse, e-mail, telefon, bankoplysninger.
  4. Job: Navn, adresse, e-mail, telefon, ansøgning, cv, foto, kørekort, straffeattest, eksamensbeviser/kurser.

4. KILDER
Når vi indhenter personoplysninger fra andre kilder end dig personligt, kan sådanne kilder være:

  1. Onlinekilder som f.eks. leverandører af offentligt tilgængelige oplysninger.
  2. Myndigheder, adresseoplysningstjenester, kreditoplysningsfirmaer, inkassofirmaer.

5. RETLIGT GRUNDLAG FOR BEHANDLING AF PERSONOPLYSNINGER
Vores behandling af dine personoplysninger til ovenstående formål er baseret på følgende retlige grundlag:

  1. Levering af ydelser: Behandlingen af dine personoplysninger er nødvendig for at opfylde en kontrakt med dig eller for at træffe foranstaltninger på din anmodning før indgåelsen af kontrakten.
  2. Support: Behandlingen af dine personoplysninger er nødvendig for at opfylde en kontrakt med dig.
  3. Regnskab: Behandlingen af dine personoplysninger er nødvendig for at opfylde en kontrakt med dig samt leve op til dansk lovgivning (Skat mv.).
  4. Job: Behandlingen af dine personoplysninger er nødvendig for at vurdere om du er egnet til jobbet og at du leve op til dansk lovgivning (Skat mv.).

6. VIDEREGIVELSE AF DINE PERSONOPLYSNINGER
Vi kan videregive dine personoplysninger til følgende kategorier af modtagere:
Offentlige myndigheder som f.eks. politi og skattevæsen samt forsikringsselskaber hvis de har en lovlig grund til at få adgang til personoplysningerne.

7. OVERFØRSEL TIL LANDE UDEN FOR EU/EØS
Vi overfører ikke personoplysninger til lande uden for EU/EØS.

8. OPBEVARING AF DINE PERSONDATA
Vi vil opbevare og beholde dine personoplysninger bestående af:

  1. Almindelige oplysninger om dig: i op til 1 år efter, endt/opsagt relation.
  2. Transaktionsoplysninger og verifikationer: i op til 7 år efter gennemførelsen af transaktionen i henhold til gældende lovgivning.
  3. Oplysninger i forbindelse med behandlingen af en igangværende sag, f.eks. et krav eller en hændelse: i op til 3 år efter sagens afslutning i henhold til gældende regler.

9. DINE RETTIGHEDER
Du har altid ret til at:

  • anmode om berigtigelse af dine personoplysninger,
  • anmode om adgang til dine personoplysninger,
  • gøre indsigelse mod behandlingen af dine personoplysninger til direkte markedsføring og tilbagekalde dit samtykke, såfremt vores behandling af dine personoplysninger er baseret på dit samtykke. Din tilbagekaldelse vil ikke have betydning for lovligheden af behandlingen foretaget inden din tilbagekaldelse af dit samtykke.

Under visse omstændigheder, som er nærmere beskrevet i den gældende databeskyttelseslovgivning, er du også berettiget til at:

  • gøre indsigelse mod behandlingen af personoplysninger og opnå begrænsninger i behandlingen af dine personoplysninger
    forlange, at vi sletter dine personoplysninger
  • modtage de personoplysninger om dig, som du har givet i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format (dataportabilitet).

Du kan benytte dig af dine rettigheder ved at kontakte os på vores e-mail.

10. SPØRGSMÅL OG EVENTUELLE KLAGER
Hvis du har spørgsmål vedrørende denne privatlivspolitik eller vores behandling af dine persondata, er du velkomment til at kontakte os via e-mail. Skulle du være utilfreds med vores behandling af dine personoplysninger, bedes du venligst kontakte os, og vi vil så gøre vort bedste for at tilgodese dine synspunkter. Din integritet er meget vigtigt for os, og vi vil altid bestræbe os på at behandle dine personoplysninger på den bedste og sikreste måde.

Senest opdateret: maj 2018

Sidebar

Det siger vores kunder

Anders Sørensen

“Helt igennem fin oplevelse, fantastiske søde og effektive flyttemænd, og stor fleksibilitet fra firmaet i forhold til da en overdragelses dato pludselig ændrede sig. 5 stjerner fra mig!”erne Carfetch.

Asger

“Temmelig blæret firma! Det er første gang vi har prøvet et flyttefirma og vi fik to super flinke gutter ud, og det gik fuldstændig gnidningsfrit. De klarede det hele til topkarakter. Kan kun anbefale.

Allan Christensen

“Super effektive flyttemænd. Vi skulle flytte fra Odense til København, det hele gik skide godt, hurtigt og effektivt uden skader eller lign, vi bruger helt klart dem igen! 5 stjerner herfra”

Vil du ringes op?

Vil du høre nærmere om vores services? Udfyld formularen herunder så ringer vi dig op
hurtigst muligt, eller ønsker du et uforpligtende tilbud, kan du udfylde vores formular her i stedet.