Service & Priser
Den bedste service får du hos os. Hvis du er i tvivl, kan du blot tage et kig på vores mange positive anmeldelser på Trustpilot, hvor vi har karakteren ”Fremragende”. Det vidner om, at vores dygtige flyttemænd tager deres arbejde alvorligt og strækker sig så langt, de overhovedet kan, for at opfylde vores mange kunders ønsker.
Alle vores flyttemænd er nøje udvalgt, ikke kun fysisk, men også i forhold til deres evner inden for kundeservice. Derudover er de grundigt oplært, så du som kunde får den bedste flytning, uanset hvilke af vores flyttemænd der kommer ud til dig.
vores kerneværdier er følgende:
  • Kundetilfredshed
  • Fleksibilitet
  • Service
For os hænger det hele uløseligt sammen. Fleksibilitet og god service giver høj kundetilfredshed, og det er præcis dét, vi bestræber os på.
Vi tilbyder
Naturligvis flytter vi hos Danmarks Flyttemand – og det gør vi med et smil og med en påpasselighed, som var det vores egne ting, vi flyttede. Derudover tilbyder vi også en række forskellige services i forbindelse med din flytning:
  • Nedpakning af indbo
  • Rengøring og klargøring
  • Rydning af dødsbo, restbo og konkursbo
  • Salg og udlejning af flyttekasser
Vi vil gerne hjælpe dig til den nemmest mulige flytning, og derfor tilbyder vi kort fortalt alt det, der hænger sammen med selve flytningen. Ønsker du at gøre mindst muligt selv, kan vi komme med flyttekasser, pakke ned, rengøre boligen og transportere indboet til ny adresse. Vi kan endda pakke ud igen, hvis du vil have det, eller rengøre den nye bolig, så den er klar til dig.

Vilkår og priser for flytning hos Danmarks Flyttemand:

  • Betaling skal ske ved opgavens afslutning; der tilbydes ikke afdrag eller senere betaling. Ved enhver form af dette vil blive pålagt et gebyr på 1.000.- første gang og 49kr. om måneden derefter.
  • Ved betaling via bankoverførsel bedes straks overførsel anvendes.
  • Prisen er pr. påbegyndt time.
  • Parkering og broafgift er ikke inkluderet i prisen (medmindre andet er aftalt).
  • Ved kørsel flere gange/flere adresser er prisen 199 kr. pr. stop 
  • Ved Kørsel længere end aftalt (Primært første kørsel fra fra-flytningsadressen til til-flytningsadressen) er prisen 15 kr. pr. ekstra kørte.
  • Tiden starter og slutter fra vores kontor beliggende i Valby medmindre andet er skrifteligt aftalt.
  • Pris pr. mand inkl. lille vogn 500.- i timen, inkl. stor vogn (20m3) 750.- i timen. (timebaseret opgaver: Kundens ansvar at holde øje med tiden)
  • Genstande der vejer over 50 kg (til 90kg) pålægges der en merpris, starter fra og er minimum 225 kr. Pr. flyttemand, pr. genstand.
    (Genstande mellem 90kg-150kg pålægges en merpris på 500kr. Pr. flyttemand, pr. genstand.
    (Genstande over 150kg gælder en særskilt pris)
  • Priser på flytning af særligt tunge genstande som klaverer, pengeskabe, våbenskabe, m.m. er der tale om en særskilt pris og skal helst aftales på forhånd (pris starter fra 2.000 kr.)
  • Det er kundens eget ansvar at informere flyttemændene hvad der skal flyttes og hvad der ikke skal flyttes (inkl. Om flyttemændene skal flytte genstande som medføre ekstra omkostning såsom vægttillæg eller at de ikke skal flytte dem)
  • Ved flytning om lørdagen, samt hverdage efter kl. 18:00 indtil 00.00, tillægges merpris på 25%. Ved flytning om søndagen samt helligdage og hverdage fra 00.00 til 08.00 tillægges en merpris på 50% (uanset pågældende takst eller fastpris).
  • Gangtillæg: 100 kr. pr. 10 meter (fra hoveddøren/porten til flyttebilen).
  • Genbrugstillæg 500 kr. Da vi er påkrævet et gebyr for brug genbrugspladser uanset pågældende takst eller fastpris.
  • Til virksomheder/foreninger m.m.: priser er ekskl. moms
  • Rengøringstillæg: Såfremt der er tale om Sundhedsskadeligflytning, brandskade, vandskade, mug, skimmelsvamp, skadedyr, rådne ting, folk eller dyr har ligget døde eller lign,
    da bilen så skal Specialrengøres (kan tage et par dage), arbejdstøj skal til rens og flyttemændene skal have tillæg iflg. 3F. Da det udgør en stor sundhedsskadelig & Helbredsmæssig risiko er det 50% i tillæg.
  • Af- og på montering falder udenfor DF’s forpligtelse, men kan aftales særskilt imod et tillæg.
  • Efter aftale kan DF levere flyttekasser, bobleplast og silkepapir.
  • Hvis kunden ønsker ned- og udpakning foretaget af DF, eller hvis der under flytning er genstande, der vejer over 150 kg, må der laves særskilt aftale herom.
  • Alle ordrer og instruktioner skal af kunden angives direkte til DF’s administration.
  • Kundens afbestilling af flytningen/transporten skal meddeles senest 72 timer før den aftalte dag. Hvis afbestillingen ikke sker rettidigt, betaler kunden i henhold til § 7, stk. 5. Dog vil der ved enhver aflysning være en aflysningsgebyr på 1.000.-
  • Vores priser er udelukkende vejledende for din transport, og baseret på Danmarksflyttemand ApS’s gældende prisliste. Den endelige pris baserer sig på taxametrets/stopurets udvisende, startgebyr, antal kørte kilometer og antal forbrugte minutter.
  • Bemærk! at Ventetid/Læssetid omfatter læsning, aflæsning samt eventuel ventetid i trafikken, ved lyskryds, kødannelse mv.
    Ved ture hvor vognmanden/chaufføren afholder yderligere omkostninger såsom broafgifter, færgebilletter, yderligere forsikring, toldbehandling m.v., betales dette af kunden. Ved færgeruter tillægges ligeledes den medgåede færgetid tur/retur.
Danmarks Flyttemand ApS
Gammel Køge Landevej 115
2500 Valby
CVR.nr.: 37901261
Telefon:
+45 20 54 54 54
Email:
info@danmarksflyttemand.dk
Uanset om du skal flytte fra lejlighed til hus, eller din virksomhed skal flytte til nye lokaler, eller lageret skal udskiftes med et større, hjælper vi dig igennem alle udfordringer.
Privat
Billig flyttefirma
Flyttemand københavn
Flyttemand københavn
Erhverv
Information
Kontakt
Vilkår, betingelser &
persondatapolitik
Tips
Accept