Uanset om du selv flytter, eller om du får vores dygtige flyttemænd til at gøre det for dig, vil der naturligt være behov for rengøring. Derudover kan der også være eventuelle klargøringer til salg eller udflytning efterfølgende. Det er måske lang tid siden, at der er blevet støvsuget inde bag sofaen. Eller at hylderne i køkkenskabene er blevet tørret af. Danmarks Flyttemand kan gøre din flytning nem og overskuelig. Hvordan tænker du? ved at overtage rengøringen, så du nemt kan komme ud og videre i din nye bolig.
Rengøring ved flytning for både private og erhverv!
Skal husets sælges, skal det naturligvis fremstå i så pæn og ren stand som muligt, uanset om det endnu er solgt eller ej. Fraflytter du en lejebolig, bliver du desuden trukket i depositum, hvis ikke boligen fremstår ren og klargjort. Du kan vælge at gøre det selv, eller du kan få os til det. Det vil både spare dig for tid og eventuelt en vurdering af, at dit rengøringsarbejde ikke er gjort ordentlig. Du kan altså risikere, at lejligheden ikke vil gå igennem fraflytningssynet og derved blive trukket i depositum, hvis boligforeningen vurderer, at det ikke er gjort godt nok. Har du regning på, at det er gjort professionelt, kan boligforeningen ikke klandre dig for, at der ikke er rengjort ordentligt.
Er du repræsentant for en boligforening, skal du også være velkommen til at kontakte os. Vi tilbyder professionel rengøring og klargøring af lejeboliger i København og omegn. Vi kan også stå for jævnlig eller periodisk rengøring eller hovedrengøring i eksempelvis opgange eller fælleslokaler, samt trappevask. Kontakt os for at høre nærmere om mulighederne.